środa, 1 lipca 2009

Myśli tworzą Twoje życie - Louise Hay - Afirmacje (PL)




Moja przygoda z rozwojem osobistym zaczęła się wiele lat temu
właśnie od książki Luise Hay "Możesz uzdrowić swoje życie".

Książkę tę przyniósł ktoś moim rodziców i leżała na półce
około 10 lat zanim coś mnie tknęło, żeby po nią sięgnąć.
Zauważ jak to niewiarygodne ile czasu musiało minąć,
nim zrodziła się we mnie potrzeba zmian i dopiero wtedy
zauważyłam tę książkę. Czekała tyle lat...

Przeczytałam...
...i zaczęło się moje przepoczwarzanie ;)

Pierwsze były: AFIRMACJE.

Polecam jej książki.

Obejrzyj wywiad z tą wyjątkową autorką.




Zachęcam do wykonywania ćwiczeń przed lustrem, o których mówi Luise.

A następnym razem przedstawię Ci równie wspaniałą kobietę,
(autorkę książek), która opowie fascynującą opowieść,
którą przeżyła na przejażdżce z Luise Hay :) Z morałem dla Ciebie :)

Więcej o mocy myśli tutaj (68 sekund)
i tutaj (film "The Secret") i tu (wizualizacja)




  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz