czwartek, 1 października 2009

Afirmacje pieniędzy

Oto przykładowe afirmacje przyciągania pieniędzy.

Powtarzaj je co dzień by stworzyć nowe pozytywne
przekonanie w Twojej podświadomości.

Kontynuuj codzienne powtarzanie, nawet jeśli:
- nie chce Ci się,
- masz chęć odłożyć na później,
- czujesz na początku,
że to co mówisz, to nie prawda.
Dzieje się tak, gdyż Twój umysł musi się przyzwyczaić
do nowych wzorców. Broni się przed nimi.
Daj sobie szane! Dasz radę!
1. Jestem bogaty.
2. Jestem milionerem.

3. Pieniądze płyną do mnie łatwo, szybko,
często i dużo.

4. Pieniądze płyną do mnie szerokim strumieniem i zawsze
mam ich odstatek.
5. Moje dochody ciągle rosną.

6. Mam więcej pieniędzy, niż potrzebuję.

7. Mam nadmiar pieniędzy.

8. Jestem wszięczny za pieniądze, które mam.

9. Świad dla mnie pracuje.

10. Życie mnie wspiera.

11. Dostaję pineiądze z oczekiwanych
i nieoczekiwanych źródeł.

12. Przyciągam cudowne zbiegi okoliczności,
pomocne w otrzymaniu przez mnie pieniędzy.

13. Z przyjemnością płacę rachunki.
14. Jestem bezpieczny finansowo.

15. Czuję się dobrze ze swoimi pieniędzmi.
16. Jestem magnesem finansowym.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz